Finala turneului play-off Liga 4 Bucureşti

Stadion „Dinamo” – Comprest – Romprim 3-2

faza-joc

Pauză cu majorete

majorete

Meci demonstrativ copii / Sportul Studenţesc – Rapid

copii

Comprest, campioana Bucureştiului

comprest-campioana

4 răspunsuri to “Finala turneului play-off Liga 4 Bucureşti”

  1. cristi Says:

    fmm de castratu ouli

  2. cristi Says:

    imi cer scuze a scris varumiu

  3. claudiu Says:

    vreau si eu sa ma inscriu la sportul la juniori am 12 ani si joc la CSS drobeta turnu severin postul meu este portar am fost si la academia de fotbal gheorghe hagi doar mam inscris si ma puteti contacta la numarul de telefon 0745213127

  4. Tractari auto Bucuresti Says:

    An impressive share! I’ve just forwarded this onto a coworker who has been doing a little homework on this. And he actually ordered me breakfast due to the fact that I found it for him… lol. So let me reword this…. Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this issue here on your website.

Lasă un răspuns

